Problem med värme, vatten, strömavbrott eller bredband

Värme

I alla våra fastigheter har vi vattenburet värmesystem. Värmetillförseln styrs av utomhustemperaturen och sker det snabba temperaturskiftningar kan det dröja innan dina radiatorer blir varma.

Vårat mål är att att alla lägenheter är minst 20 grader inomhusunder de kalla delarna av året. 

Är det kallt ute och dina radiatorer inte blir varma beror det oftast på grund av arbete med fjärrvärmen. Arbeten med fjärrvärme kan följas på denna hemsidan: Göteborg Energi, aktuella avbrott. Om det inte pågår något arbete och dina radiatorer inte blir varma, vänligen felanmäl detta snarast.

Vatten

Har du inget vatten i kranen beror detta troligtvis på grund av ett arbete eller avbrott i vattennätet. Arbeten eller avbrott går oftas att följa på följande hemsida: Göteborg stad, kretslopp och vatten

Strömavbrott

Har du strömavbrott, vänligen kontakta ditt elhandelsbolag.

Bredband

Har du problem med ditt bredband, vänligen kontaka Tele2: Felanmälan och kundservice telefon 0771 – 55 00 00, Tele2, kundservice

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies. Läs mer om cookies och vår integritetspolicy